روایت فتح

روایت فتح
قالب وبلاگ
واقعیت این است که ما بدنبال همه چیز هستیم به جز آن مهمی که باید باشیم ،تو برو دکترای رشته ات را بگیر (حتما برو)اما بعدش چی؟! می خواهی کجای این دنیا را بگیری .اگر گرفتن دکترا هدف توست بعد از رسیدن به هدفت چکار می خواهی کنی!وقتی این جمله را از حضرت آیت الله بهجت رضوان الله شنیدم (تیتر)به خودم و هدفهایم دقت کردم دیدم اگر من به همه انها برسم و این همه زحمت فقط برای بالا رفتن موقعیت اجتماعی و پرستیژ کاری باشد چه تفاوت است بین من و برادر کوچکم که وقتی اسباب بازی جدیدی برایش می خریم به پسر خاله کوچکم پُز می دهد راستی تو هدف ات چقدر بزرگ است؟و بعد از ان چه کار می خواهی انجام دهی ؟
چقدر با من موافقی ؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ 18 / 6برچسب:اصلاح,نفس, ] [ 3 PM ] [ ایوب ] [ ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

و خدایی که در این نزدیکی است
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان روایت فتح و آدرس revayatfath.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 36
بازدید هفته : 38
بازدید ماه : 144
بازدید کل : 23528
تعداد مطالب : 13
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1




استخاره آنلاین با قرآن کریم